Killer Vacation
Malu, Luiz, Bruno, Marcos, Eric, Ana, and Inês are friends and club athletes who are preparing to move on to different colleges at the end of the year. They decide to spend their last vacation together on an island paradise. Despite the enthusiasm, they soon realize nothing will be as expected. When they arrive at Malu's parents' house, they are surprised by Vicente, the caretaker, who points his gun at them in a misunderstanding which is soon resolved. To lighten the mood, Luiz proposes the "drinking games," a tournament with tasks they must fulfill to recover their "confiscated" phones. The seemingly innocent fun escalates parties, games, and disputes, which strain relationships and reveal vicious secrets. When the body of one of them is found lifeless at sea, everyone becomes a suspect to the police.