American Horror Stories
“American Horror Stories” is a spin-off of Ryan Murphy and Brad Falchuk’s award-winning anthology series “American Horror Story.” The anthology series will feature a different horror story each episode. Since 2011, the creators of the AHS have redefined the horror genre with various installments featuring a creepy asylum, a coven of witches, a traveling freak show, a haunted hotel and the apocalypse itself. The television series sprouted a legion of dedicated fans who anticipate what terrors the next chapter will hold. The franchise is produced by Twentieth Television.