Photo Ark
This natural history series follows National Geographic photographer Joel Sartore on his globetrotting quest to photograph some of the rarest animals in the world. These arresting, studio portraits of over 5,000 species go into the Photo Ark, Joel's 25-year-long project to document the world's animals before they go extinct.