Children of the Underground
The true story of charismatic vigilante Faye Yager, who built a vast underground network that hid hundreds of mothers and children, saving them from the alleged abuse of husbands and fathers when a broken court system would not.
The true story of charismatic vigilante Faye Yager, who built a vast underground network that hid hundreds of mothers and children, saving them from the alleged abuse of husbands and fathers when a broken court system would not. Stepping out into the spotlight of daytime TV talk shows to raise awareness for the cause, Yager placed herself in the crosshairs of the FBI, setting off a highly publicized trial that raised the specter of a dark side to the movement. When she helped the ex-wife and children of the wealthy banker who pioneered the ATM disappear, Yager finally met her match and a loud public reckoning was at hand. Enter the true story of her Underground and learn the tangled truth about this visionary but haunted heroine.