It Was Always Me
After her father's sudden death, Lupe leaves Mexico behind and travels to Colombia for his funeral. There she meets Noah, his mysterious assistant, and, with him, enters a television contest to investigate the truth about what happened to her father, the famous singer-songwriter known as El Faraón.
When Lupe is 22 years old, her life suddenly changes after she learns that her father, a famous Colombian singer-songwriter, has died. Upon arriving in Colombia, Lupe meets Noah, a mysterious character who turns out to be her father's assistant. Instead of returning to Mexico, Lupe decides to stay as she suspects that the musician's death was not an accident. Together with Noah, she will embark on a musical adventure full of danger, mystery and romance, in the Caribbean region of Colombia.