Life Below Zero: First Alaskans
Indigenous Alaskans walk in two worlds: one of traditional ways and one of twenty-first century challenges. Jody Potts and family live off the land on the Yukon River. Marvin Agnot's days are dictated by the tides. The Apassingok family live from what the Bering Sea provides. Joel and family live a life of self-reliance. John and Teresa Pingayaq pass on Cup'ik traditions to their grandchildren. And Steven Strassberg teaches his seven children ancient methods of survival.