One Day at Disney (Shorts)
From the heart of the Disney Parks to the streets of Madrid, meet the diverse group of people behind some of Disney’s most magical stories. Whether they're animating beloved characters, driving the Main Street Trolley or discovering the next Disney Channel star, each episode is an in-depth look into the lives of the cast members dedicated to bringing magic to life in unique and exciting ways.
One Day At Disney is a documentary series highlighting the diverse group of people behind some of Disney’s most magical stories. From the heart of the Disney Parks to the streets of Madrid, travel to locations both near and far to meet the men and women who spend each day bringing magic to life in unique and exciting ways. Whether they're animating beloved characters, driving the Main Street Trolley or discovering the next Disney Channel star, every episode is an in-depth look into the lives of the cast members dedicated to continually creating memorable and heartwarming moments for people around the world.