Adventures Of The Gummi Bears
The advanced and magical Gummi Bears flee across the sea, leaving a small colony, which over time, forgets its history, until a boy with a Gummi Bear medallion reveals their past.
Dashing and daring, courageous and caring, faithful and friendly with stories to share, they're the GUMMI BEARS! Join the world's sweetest heroes for high adventure in a mystical land of giants and wizards, ogres and dragons, and wondrous creatures both good and evil. Meet Gruffi, Zummi, Cubbi, Grammi, Tummi, Sunni, and all the legendary Gummis as they laugh, play, foil dastardly plots, and fight for what's right.