Alex & Co.
Alex, Nicole, Christian, Sam and Emma are five inseparable friends, dealing with their high school years, packed with emotions, love, fears and dreams. Their deep friendship will unite them, along with a new-found passion for music, which they will cultivate into real talent. Alex and his friends will certainly go through hard times, disappointments and obstacles, but if they stay together, there is no challenge they can't face and overcome.