Tracker
Tracker stars Justin Hartley as Colter Shaw, a lone-wolf survivalist who roams the country as a reward seeker, using his expert tracking skills to help private citizens and law enforcement solve all manner of mysteries while contending with his own fractured family. The series is based on the bestselling novel The Never Game by Jeffery Deaver.