The Fosters
"The Fosters" is a one-hour drama about a multi-ethnic family mix of foster and biological teenaged kids being raised by two moms. Stef Adams Foster, a police officer, and her wife Lena Adams Foster, a school Vice Principal, have built a close-knit family with Stef's biological son from a previous marriage, Brandon, and their adopted twins, Mariana and Jesus. Recently added are their newly adopted son, Jude, and his sister, Callie, who is striving toward adoption as well despite the roadblocks caused by her family history.