The Secret Score
Maya and her friends find a musical score that grants them magical powers. Together they try to keep it a secret, not knowing that someone with dark intentions is looking for it. As they go on adventures together, they gain a deeper understanding of each other and themselves. Ultimately, they will have to ask themselves if the world is ready for magic.