United States of Animals
"United States of Animals" is a fast-paced and fun Nat Geo WILD series that takes you on a journey across the United States. Part travelogue, part wildlife adventure, each episode is a fact-filled field guide driven by the wild, the weird and the wow of animals we can see right here in our own backyard.
"United States of Animals" is a fast-paced and fun Nat Geo WILD series that takes you on a fascinating journey across the United States. Part travelogue, part wildlife adventure, this docuseries United States of Animals is a fact-filled field guide driven by the wild, the weird and the wow of animals right here in our own backyard. We are sharing our nation with creatures that many of us have never heard of, let alone known anything about.