Randy Cunningham: 9th Grade Ninja
Randy Cunningham is an average high school freshman until he is chosen to become The Ninja! Now he must defend the downtrodden, save his fellow students and become hero to the good people of Norrisville.
Randy Cunningham is an average high school freshman until he is chosen to become The Ninja! Now he must defend the downtrodden, save his fellow students and become hero to the good people of Norrisville. As he battles monsters and madmen, Randy must also survive high school, face down the local bully and look cool in front of the class hottie.