Jake and the Never Land Pirates
Follow Jake, Izzy, Cubby and their parrot Skully as they board their ship Bucky and sail from their hideout on Pirate Island for a treasure hunt adventure against Captain Hook and Smee. Be it a skateboard, a guitar or a prized seashell, Captain Hook will do anything to get his hands on the treasure, but Jake invites viewers to use teamwork, problem-solving and physical activity to reclaim their treasure, earning gold doubloons for the team treasure chest along the way.