Welcome to Chippendales
A sprawling true-crime saga, "Welcome to Chippendales" tells the outrageous story of Somen “Steve” Banerjee, an Indian immigrant who became the unlikely founder of the world’s greatest male-stripping empire—and let nothing stand in his way in the process.