White Collar
Charming con man Neal Caffrey escapes from prison, only to be recaptured by his nemesis, FBI Agent Peter Burke. With few options, Caffrey helps the bureau bring down other elusive criminals in exchange for his eventual freedom. But before long, Caffrey finds himself playing cat and mouse with those who want him back in prison -- or dead.