Wild Nordic
Scandinavia – home of the infamous Vikings and a land of vast coastlines, soaring mountains, daring adventurers, ancient civilizations and lush forests. As seen by the Viking gods, the fabled wildernesses of Norway, Finland and Sweden are revealed from the skies above. This is the land of the Viking, the heart of the natural world, viewed in an aerial spectacular.