Wild Yellowstone
A unique and jaw-dropping location, Yellowstone is paradise. But for the animals that live there, life is often not easy. Filmed in both summer and winter, with remarkable close-range footage of Yellowstone's wildlife, Wild Yellowstone captures the beauty and essence of the land and animals in a place that is like no other in the world.