Witness To Disaster
Eyewitness; compelling stories of disaster, told through the eyes of those who were there. A Mine Collapses in Chile, Wildfires burn in Portugal, A Debris Flow crushes a Californian town, Tornadoes rampage across the US, a Ship Sinks in a Hurricane and an Earthquake brings destruction to Nepal. Through forensic analysis, we reveal how these events unfolded.