Pose
“Pose” is a drama spotlighting the legends, icons and ferocious house mothers of New York’s underground ball culture, a movement that first gained notice in the 1980s. Making television history, “Pose” features the largest cast of transgender actors in series regular roles, as well as the largest recurring cast of LGBTQ actors ever for a scripted series. The transgender cast includes Mj Rodriguez, Dominique Jackson, Indya Moore, Hailie Sahar and Angelica Ross, who co-star alongside Billy Porter, Ryan Jamaal Swain, Angel Bismark Curiel, Dyllón Burnside, Sandra Bernhard and Charlayne Woodard.