Little Einsteins
This innovative new series provides preschoolers with new ways to hear and see music and art. In every episode, our four heroes meet at their backyard clubhouse and, before long, embark on a mission with a specific goal to reach.
This innovative new series provides preschoolers with new ways to hear and see music and art. In every episode, our four heroes meet at their backyard clubhouse and, before long, embark on a mission with a specific goal to reach. The heroes enlist their amazing friend, the dynamic ROCKET, and together they blast off on "the mission of the day" which can include Rocket taking them to the Great Wall of China, Big Ben, the Eiffel Tower or dipping through Van Gogh's Starry Night among other interesting new "places." When they encounter obstacles, the heroes enlist the viewer's help to help them on their quest.