Pandora: Beneath the Paradise
Hong Taera gets trapped in a fate like that of Pandora in Greek mythology. With a perfect husband and a lovely daughter, Taera leads a life envied by all. However, her repressed memories resurface. She sets out to take revenge and protect her beloved family.
With a perfect husband and a lovely daughter, Hong Taera lives a life envied by all. However, her lost memories resurface, and she gets trapped in a fate like that of Pandora in Greek mythology. Instead of an elegant evening dress and a bouquet of fragrant flowers, she needs to wear a blood-stained leather jacket and hold a 28-caliber revolver. Taera sets out to take revenge and protect her beloved family.