Family: The Unbreakable Bond
Dohoon, the breadwinner, is always late to family events due to work. His wife, Yura, still supports him dearly. The other family members also have quirks, yet their bond is unbreakable. However, their happiness is put at risk by a man who knows Yura's past and a suspicious colleague of Dohoon.