Cougar Town
A family of friends support each other through the challenges and pitfalls of life with a little dysfunction, and a whole lot of wine. At the heart of the group is Jules Cobb, a recently remarried mom who is never far from her wine and her friends, known as the "cul-de-sac crew." They include her next-door neighbor and confidante, Ellie; Ellie's lovably husband, Andy; Jules' neighbor-turned-husband Grayson; and Jules' feisty protégé, Laurie. Meanwhile, Jules' son, Travis, often proves himself more adult than anyone in the group.