Hannah Montana
"Hannah Montana" is a live-action comedy series that follows typical tween Miley Stewart who lives with her older brother and widowed dad, a songwriter. But unbeknownst to her friends and classmates, Miley has a secret double life – she is the world famous pop star Hannah Montana. Combining a stage persona with creative costuming, Miley discovers she can have the best of both worlds – the fame and fortune of a well-known singer and the fun of high school with her best friends Lilly and Oliver, whom she has entrusted with her secret identity.