Our Only Chance
“Our Only Chance” tells the story of Candela, a young woman who works at a logistics company and is pursuing her dream of becoming a singer. Her life changes when Fede Ariza, an important record company executive, hears her sing in a bar. That same night, Candela meets up with Diego, an old classmate from high school who is fighting to become a professional boxer. In their story, they will overcome obstacles and disappointment, and experience hope, love, and friendship.