Good American Family
Told from multiple points of view, as a means to explore issues of perspective, bias, and trauma, this compelling drama is inspired by the disturbing stories surrounding a Midwestern couple who adopts a girl with a rare form of dwarfism. But as they begin to raise her alongside their three biological children, mystery emerges around her age and background, and they slowly start to suspect she may not be who she says she is.
Told from multiple points of view, as a means to explore issues of perspective, bias, and trauma, this compelling drama is inspired by the disturbing stories surrounding a Midwestern couple who adopts a girl with a rare form of dwarfism. But as they begin to raise her alongside their three biological children, mystery emerges around her age and background, and they slowly start to suspect she may not be who she says she is. As they defend their family from the daughter they’ve grown to believe is a threat, she fights her own battle to confront her past and what her future holds, in a showdown that ultimately plays out in the tabloids and the courtroom.