Fantastic Four
When Reed Richards, Sue and Johnny Storm and pilot Ben Grimm take a premature space flight on a new shuttle, they find themselves massively bombarded with cosmic radiation. Barely managing to re-enter and land safely, the quartet find themselves forever transformed with superpowers. Deciding to use these new powers to help people, they form the Fantastic Four, a superhero team dedicated to the protection of Earth from menaces like the Latverian King Dr. Doom and Galactus, the planet consumer.