The Villains of Valley View
When teen supervillain Havoc stands up against the leader of all villains, he threatens to destroy her and her family – which forces them to change their identities and hide out in a suburb of Texas. With the help of their über-happy new neighbor Hartley, Havoc (now Amy), her brother Chaos (now Jake) and the rest of her family, will have to hide their powers and abandon their reckless villain ways in favor of something they’ve fought against all their lives… being good.