Sumo Do, Sumo Don't
Ryota Moriyama, a senior at Kyoritsu University, receives a job offer at a first-rate company but gets dumped by Saki Nishino. His professor tells him that he can graduate on the condition that he joins the sumo club and competes in at least one match. With only a single member, Honoka Oba, for the past two years, the sumo club is on the brink of collapse. In order to graduate, Ryota endures Honoka's strict training methods and starts to recruit other members.
Ryota Moriyama, a senior at Kyoritsu University, receives a job offer but lacks the credits to graduate. His professor tells him that he can graduate on the condition that he joins the sumo club. The only current member is Honoka Oba, a sophomore and top-class sumo wrestler who is reluctant to let Ryota join. Ryota recruits new members, allowing the club to participate in a tournament. Despite the grueling training, Ryota and the others work hard. Meanwhile, Ryota develops feelings for Honoka. In this story about sumo and love, everyone finds themselves in the midst of the unexpected.