Koala Man
KOALA MAN follows middle-aged dad Kevin and his titular secret identity, whose only superpower is a burning passion for following rules and snuffing out petty crime. Koala Man is on a quest to clean up the town of Dapto, often roping his frustrated family into his increasingly bizarre adventures.