IMPACT with Gal Gadot
National Geographic Presents: IMPACT with Gal Gadot is a documentary short series that follows the powerful stories of six women who are making an extraordinary impact on their communities around the world. Season 1 follows women in Brazil, and the United States including Puerto Rico, Michigan, California, Louisiana and Tennessee.