This Fool
"This Fool" is an irreverent, cinematic half-hour comedy set in working class South Central Los Angeles. The show centers around Julio Lopez, a 30-year-old who still lives at home, has been dating his girlfriend on and off since high school, and finds any excuse to avoid dealing with his own problems.