The Good Mothers
Based on a true story, "The Good Mothers" recounts the lives of three courageous women who grew up within the ‘Ndrangheta mafia, and decided to cooperate with prosecutor Anna Colace, who’s only just arrived in Calabria. It is the tale of three women fighting for their lives and the future of their children, in an attempt to weaken the criminal empire.