Up Here
A musical romantic comedy set in New York City in 1999, following the extraordinary story of one ordinary couple, as they fall in love and encounter a world of memories, obsessions, fears, and fantasies that lives inside their heads. It leads them to discover that the single greatest obstacle to finding happiness together might just be themselves.