The Impossible Heir
Taeoh is ambitious beyond ordinary standards, and he shares his desires with Inha after a fateful meeting. Hyewon also appears before the two. Each shares the same views but different dreams. An unexpected end awaits.
Having grown up in a hell worse than the gutters, Taeoh's ambitions surpass ordinary talents. As he uses his talents as a weapon to reach his goals, Inha and Hyewon appear before him, each with different desires. These three come together fatefully and embark on a dangerous journey. Will a happy ending await them? Or will it be an irreversible tragedy?