Hyper Knife
Seok, an eager yet genius neurosurgeon is reunited with Deokhee, the professor who ruined her life long ago. Once, the two surgeons cared for each other more than anyone else. But now with nothing but hatred toward each other, Seok is furious that he is back in her life and vows to take revenge.