Future Avengers
The Avengers rescue a trio of children (Makoto, Adi, and Chloe) who were granted superhuman powers from a nefarious experiment by the evil organization, Hydra.
The Avengers rescue a trio of children (Makoto, Adi, and Chloe) who were granted superhuman powers from a nefarious experiment by the evil organization, Hydra. The superhero team decides to take the youngsters under their wing, training them to be a new generation of heroes while foiling the schemes of villains.