Ultimate Spider-Man
Peter Parker became Spider-Man two years ago and Nick Fury, Director of SHIELD, offers Peter the chance to train and become “The Ultimate Spider-Man” while working alongside four fellow teenage superheroes.
Peter Parker became Spider-Man two years ago. He has saved lives and fought supervillians, but he is still in the process of learning how to be a superhero. Nick Fury, Director of SHIELD, offers Peter the chance to train and become “The Ultimate Spider-Man” while working alongside four fellow teenage superheroes. Through this coming of age story, Peter will have to navigate challenging relationships with his mentors and colleagues and emerge with a better understanding of his destiny.