Desperate Housewives
Welcome to Wisteria Lane. It may seem like the perfect suburban, all-American street, but look beyond the perfect houses and picket fences and the cracks begin to show. Mary Alice was, until recently, a resident on the street, then she took her own life. Now, from beyond the grave, she lets us in on the secrets of Bree, Edie, Gabrielle, Lynette and Susan – her friends and neighbors on Wisteria Lane.