Out of the Box
Every day, a small group of neighborhood children come and play in "The Box," an imaginary clubhouse made entirely out of painted cardboard boxes. Along with their two caregivers, Tony James and Vivian Bayubay McLaughlin, the kids play games, do crafts, sing songs, and act out stories in the box.