Best Friends Whenever
When their friend's invention goes awry, best friends Cyd and Shelby gain the power to leap forward and backward in time whenever they want – and even sometimes when they don’t!
When their aspiring scientist friend Barry's invention goes awry, best friends Cyd and Shelby gain the power to leap forward and backward in time whenever they want – and even sometimes when they don’t! Now, these BFF’s experience the twists and turns of friendship and must decide between fixing mistakes in the past or catching a glimpse of the future. Cyd and Shelby must learn to master their new powers, deal with Shelby’s mischievous twin brothers Bret and Chet and maneuver through yesterday, today, and tomorrow!