The suspense thriller limited series, Class of ’09, follows a class of FBI agents set in three distinct points in time who grapple with immense changes as the U.S. criminal justice system is altered by artificial intelligence. Spanning multiple decades and told across interweaving timelines, the series examines the nature of justice, humanity and the choices we make that ultimately define our lives and legacy. The series stars Tayo, one of the most unorthodox agents to ever join the bureau, and Poet, one of the most successful undercover agents of all time.