Car SOS
Master mechanic Fuzz Townshend and parts-scrounging gear head Tim Shaw set off on a mission to save decaying classic cars for their unsuspecting but deserving owners. The car is taken to the CAR S.O.S. garage and carefully restored to its former glory, leading to the big, surprise reveal! Just a warning these reveals have been known to make grown men weep...