Fast Layne
Twelve-year-old over-achiever Layne finds her orderly life thrown into a tailspin when she discovers a sophisticated talking car named "Vin" hidden in an abandoned shed. With the help of her eccentric neighbor Zora, Layne embarks on a high-speed adventure filled with bad guys, secret agents and other surprises to unlock the mystery behind Vin's creation.