Devs
Young software engineer Lily Chan investigates the secret development division of her employer, a cutting-edge tech company based in Silicon Valley, which she believes is behind the murder of her boyfriend.
Devs stars Sonoya Mizuno as “Lily Chan;” Nick Offerman as “Forest,” the CEO of Amaya; Jin Ha as “Jamie,” Lily’s former boyfriend; Karl Glusman as “Sergei,” Lily’s boyfriend; Zach Grenier as “Kenton,” Amaya’s Head of Security; Stephen McKinley Henderson as “Stewart,” one of the top minds working in Amaya’s secret development division; Cailee Spaeny as the young, brilliant “Lyndon;” and Alison Pill as “Katie,” the gifted quantum physicist and second in command at Amaya.