Win or Lose
Pixar’s first original series follows intertwined stories of eight different characters as they each prepare for their big championship softball game. The series reveals what it actually feels like to be in the shoes of each character—the insecure kids, their helicopter parents, even a lovesick umpire—with incredibly funny, very emotional and uniquely animated perspectives.
Pixar Animation Studios’ first-ever original series follows the intertwined stories of eight different characters as they each prepare for their big championship softball game. The series reveals what it actually feels like to be in the shoes of each character—the insecure kids, their helicopter parents, even a lovesick umpire—with incredibly funny, very emotional, and uniquely animated perspectives. The series is directed, written, and executive produced by Carrie Hobson and Michael Yates, and produced by David Lally.