I Didn't Do It
The hilarious twists and turns in the lives of five teenagers - ultra-competitive fraternal twins and their three best friends. Each episode begins as twins Lindy and Logan somehow try to explain exactly what just happened.
A comedy that tells of the hilarious twists and turns in the lives of five teenagers – ultra-competitive fraternal twins and their three best friends. Each episode begins at the end of a predicament, just after an adventure has gone absurdly haywire, just as twins Lindy and Logan and their friends Jasmine, Garrett and Delia somehow try to explain -- with flashback scenes -- exactly what happened.