Daddies on Request
California, a thirteen-year-old girl, and her three adoptive parents set out on a journey from Mexico City to Zacatecas in order for her to be reunited with her mother, whom she has not heard from in nine years. What they don't know is that they are being followed by two funny thugs with suspicious intentions.
California receives an unexpected gift: her mother, Itzel, has sent her a van together with a request: she wants her to travel to Zacatecas to be reunited with her after a nine-year absence. California convinces her three mistrustful parents that this trip will lead them to happiness. Soon, California, Miguel, Diego, and Morgan set out on an adventure that will turn their lives upside down. What they could never have imagined is that they are being followed by two funny thugs who are also after the mysterious woman.